Kampeertenten: Nooit gebruikte Safarica Frontera 280 TC line

Aangeboden: Nooit gebruikte Safarica Frontera 280 TC line Prijs: Bieden

Nooit gebruikte tent! hebben vorig jaar deze tent gekocht en nooit gebruikt i.v.m het mee kunnen krijgen van caravan!

Royale 4 persoons tunneltent met voor- en zij-ingang en stahoogte. Deze tent is gemaakt van ademend katoen/polyester materiaal voor meer comfort. De combinatie van katoen en polyester is uitermate geschikt voor vast kamperen. Door de ademende werking van katoen zijn onze Safarica frontera tc tenten condensarm wat weer zorgt voor een aangenamer leefklimaat.

Materialen:
  • Buitentent: ademend katoen/polyester 185 gr/m2
  • Binnenten: katoen/polyester
  • Grondzeil: PE
Stokken: Glasfiber
Geen onzin biedingen AUB..

Met vriendelijke groet,
meer info


3 opmerkingen:

Unknown zei

Welke kleur heeft de tent? blauw of beige?
Als hij nieuw is heb ik er 125 euro voor over.

Anoniem zei

Geachte Heer/Mevrouw

Zojuist las ik uw advertentie. Samen met mijn vriendin ben ik opzoek naar een goede tunneltent. Ik heb daarom veel interesse in uw tent. Ik bied €175,00

met vriendelijke groeten,
Jaap
jaapvogels@hotmail.com

Anoniem zei

Beste,

Biedt u de tent nog steeds te koop aan? Wij hebben in ieder geval interesse in dit model, en als de tent nieuw/nooit gebruikt en intact is willen we graag met u over de prijs praten!

Groeten,

Arjen

arjen_murre@hotmail.com

Een reactie posten

Zoeken op Kampeertenten