Kampeertenten: daktent overland

Aangeboden: daktent overland Prijs: € 1.250,00

daktent overland voor kenners een begrip.
je kunt ECHT binnen 2 minuten slapen, je klapt hem open en slapen!!!
heb hem zelf maar 2x gebruikt, nu overbodig omdat ik niet meer de juiste wagen rij,
staat nu al 2 seizoenen in een verwarmde opslag maar ivm verhuizing moet ik de tent weg doen.
geen schade's, nieuwstaat en altijd droog ingepakt en opgeslagen kortom een eerlijke daktent


compleet;
- matras
- kussens
- extra overtrek voor matras
- eventueel inclusief dak dragers( als ze passen had zelf een L200 pick-up)
- kleur; bordeaux rood met grijs
- afmetingen ingeklapt; 115x165x35, uitgeklapt;223x165x125

mail me even om te kijken, bel ik je terug ik werk namelijk onregelmatig
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken op Kampeertenten