Kampeertenten: 6 persoonstent aangeboden Tegen elk aanemelijk bod

Aangeboden: 6 persoonstent aangeboden Tegen elk aanemelijk bod Prijs: T.e.a.b.

6 persoonstent aangeboden Tegen elk aanemelijk bod

hallo marktplaatsbezoeker , ik heb hier een tent die ik te koop aanbied, zelf heb ik niets met tenten of kamperen dus ik weet er erg weinig van.
wat ik weet , dat ik hem zelfs redelijk op kon zetten (zie foto, niet lachen ) en dat er 3 cabines s inzitten ,
volgens mij 1 grotere en 2 kleinere , maar dat weet ik niet zeker .
Ook zitten er buisen bij voor de luifel , maar geen grondzijl ,( wel in de cabines ).
Voor de rest zie foto.
Oja de ritsen werken allemaal , maar bij de tas zit een scheurtje.
doe een leuk bod en hij moet wel op heijplaat ( rotterdam-zuid) afgehaald worden

Groetjes Richard
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken op Kampeertenten