Kampeertenten: Wildebeast Makyakora 3 pers. koepeltent + grondzeil + matje

Aangeboden: Wildebeast Makyakora 3 pers. koepeltent + grondzeil + matje Prijs: Bieden

De kampeerspullen die ik hier aanbied zijn deze zomer nieuw gekocht en 5 dagen gebruikt.

De foto met de groene tent dat is de tent waar het om gaat, de andere foto zijn de afmetingen.

Driepersoons koepeltent met voor- en zij-ingang en veel leefruimte
Buitentent: Polyester PU coating 1500 mm
Binnentent: ademend polyester
Maximale hoogte: 130 cm
Kuip: Polyethyleen
Gewicht: 5500 gram
Afmeting transporthoes: 20 x 20 x 60 cm
Nieuwprijs 69 euro

Inclusief grondzeil (heb ik los erbij gekocht speciaal voor deze tent) met een opstaande rand die bescherming biedt tegen opspattend water, vuil, ongedierte en tocht. Eenvoudig te bevestigen.
Nieuwprijs 19,95

Inclusief slaapmatje, selfinflatable (nieuwprijs 39 euro)

Alles deze zomervakantie 5 dagen gebruikt. Voortent bevat klein scheurtje, zo'n 2 cm, eenvoudig te repareren met zelfklevend of strijk reparatiedoek (wat zo'n 5 euro kost)
Mag nu weg als setprijs voor 75 euro

Tent wordt omschreven als 2-3 persoons tent maar raad aan voor 2 personen.

De reden dat ik de tent verkoop is omdat ik toch een wat grotere wil voor volgend jaar.

Voor vragen kun je me mailen, groeten, Jennifer
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken op Kampeertenten