Kampeertenten: Terra Nova Bivi Tarp ultralight tent/tarp 688g!

Aangeboden: Terra Nova Bivi Tarp ultralight tent/tarp 688g! Prijs: € 140,00

Ik heb de Bivi Tarp ongeveer een jaar geleden gekocht, om te gebruiken voor tochten die ik alleen onderneem. Echter, daar is in de tijd weinig van terecht gekomen aangezien ik meestal met meer personen ben gegaan en ik dan mijn GoLite Shangri-La 3 gebruik. Hierdoor is de Bivi Tarp slechts 2x in de tuin opgezet en in totaal 1 nacht in geslapen.

  • A complete summer shelter for minimum weight
  • Waterproof tarp and groundsheet
  • No-see-um insect netting
  • Packed Weight: 730g
  • Minimum Weight: 710g
  • Packed Size: 30x13 cm
  • Poles: 8.5mm Reflex
  • Pegs: 10 x 2g Titanium skewers
  • Reflective guylines
De nieuwprijs bedraagt momenteel zo'n 185-190 euro, ik biedt deze z.g.a.n. aan voor € 140 excl. Eventuele verzendkosten.

Kijk voor meer informatie op de website van Terra Nova!
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken op Kampeertenten